.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آیت الله محمدی لائینی:لغو آیین های مذهبی از ۲ هفته قبل از رمضان کاری زیبنده نیست
نماینده ولی فقیه در مازندران لغو برپایی آیین های مذهبی در ماه رمضان را از دو هفته قبل توسط دولت کاری نادرست دانست و نسبت به آن اعتراض کرد.

به گزارش شمال نیوز،  آیت الله محمدباقر محمدی لائینی شامگاه پنجشنبه در مراسم یادواره سرداران شهید نوبخت با اشاره به شرایط کرونایی اظهار داشت: خوشبختانه مسئولان ستاد ملی کرونا از رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراسم‌های مذهبی رضایت دارند.

 

وی باانتقاد از برخی تصمیمات که منجر به تبدیل مناطق زرد و آبی به قرمز گفت: همچنین از اینکه دو هفته مانده به ماه رمضان، برپایی مراسم‌های مذهبی را لغو می‌کنند، انتقاد و اعتراض داریم زیرا این کار زیبنده نیست.

 

وی با گرامیداشت یاد و خاطره سرداران شهید استان مازندران، صداقت را راه نجات بیان کرد و گفت: اگر دروغ را حذف کنیم، جامعه اصلاح و درست می‌شود.

 

آیت الله محمدی لائینی بااشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر لغو تحریم‌ها از سوی آمریکا و راستی آزمایی اظهار داشت: همه مسئولان باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشند و تک صدایی داشته باشیم.

 

آیت الله محمدی لائینی با اظهار اینکه راستی و راستگویان را خداوند دوست دارد، ادامه داد: باید در مسیر شهدا حرکت کنیم زیرا این کار انتظار برای شهادت است.

 

وی با تاکید براینکه در سبک زندگی و معاملات، تربیت فرزندان باید به سیره شهیدان توجه کنیم، خواستار پاسداشت حفظ ارزش‌های والای شهیدان در جامعه شد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.681 seconds.